Deklaracja dostępności

Bank Spółdzielczy w Kalwarii Zebrzydowskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz zgodnie z wymogami Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA), który od 28 czerwca 2025 r. nakłada obowiązek pełnej zgodności z WCAG 2.1.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: https://bskalwaria.pl

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

  • Część z opublikowanych zdjęć na stronie internetowej nie posiada pełnych opisów alternatywnych.
  • Część starszych plików PDF opublikowanych na stronie może nie spełniać wszystkich wymagań dostępności, zwłaszcza w kontekście struktury nagłówków i tekstów alternatywnych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenie deklaracji 24 kwietnia 2025 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji 24 kwietnia 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej oraz narzędzie służące do automatycznego wykrywania niektórych błędów dostępności cyfrowej WAVE –  WAVE Web Accessibility Evaluation Tools

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić mailowo na adres bank@bskalwaria.pl lub telefonicznie 33 876 63 23.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i w jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do Zarządu naszego Banku:

  • Małgorzata Czerwińska — Prezes Zarządu,
  • Adres: ul. Jagiellońska 2, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska
  • adres e-mail: bank@bskalwaria.pl

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Dodatkowe informacje o dostępności: