Aplikacja Mobilna “Nasz Bank” dla systemu Android oraz Apple iOS

NASZ BANK to nowoczesna aplikacja mobilna dla użytkowników serwisu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Kalwarii Zebrzydowskiej.
Umożliwia ona korzystanie z usługi bankowości internetowej na urządzeniach mobilnych typu smartfon i tablet pracujących na systemie Android oraz Apple iOS.
Jeśli chcesz bezpiecznie i wygodnie korzystać z usług Banku na urządzeniach mobilnych, nie czekać na SMS-y, szybko i bezpiecznie autoryzować dyspozycje, pobierz i uruchom aplikację Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym!
Aplikacja mobilna NASZ BANK umożliwia:
- swobodny i bezpieczny dostęp do usług Banku na urządzeniach mobilnych,
- wygodną mobilną autoryzację (zastępującą kody SMS) dyspozycji w bankowości internetowej,
- otrzymywanie powiadomienia PUSH o stanie twoich rachunków i operacjach (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji),
- logowanie przy pomocy kodu PIN lub odcisku palca
- weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
- lista rachunków, lokat, salda, informacje,
- lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
- historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
- przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US,
- przelewy QR (płatności bez wpisywania danych),
- geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek Banku).
Jak zainstalować aplikację mobilną "Nasz Bank"
Dla systemu Android:
- Zaloguj się na swoim urządzeniu do sklepu Google Play
- Wyszukaj i zainstaluj aplikację “Nasz Bank”
- Możesz również skorzystać z poniższego linka:
Dla systemu iOS (urządzenia Apple):
- Zaloguj się na swoim urządzeniu do sklepu AppStore i następnie wyszukaj i zainstaluj aplikację „BS Kalwaria – Nasz Bank”
- lub kliknij w poniższy obrazek:
Jak aktywować aplikację?
Krok 1. Uruchom aplikację (Wpisz swój identyfikator bankowości internetowej, zdefiniuj nazwę użytkownika, dodaj urządzenie mobilne w bankowości internetowej).
Krok 2. Ustal e-PIN (e-PIN będzie potrzebny do logowania do Aplikacji oraz zatwierdzenia transakcji).
Krok 3. Korzystaj z aplikacji (dostosuj ustawienia do swoich potrzeb, np. dostosuj informacje widoczne przed zalogowaniem lub dodaj odcisk palca).
Uwaga! Po zainstalowaniu i aktywacji Aplikacji zamieniony zostanie sposób autoryzacji transakcji z haseł SMS na autoryzację mobilną.
Jeśli korzystając z aplikacji chcą Państwo nadal korzystać z autoryzacji SMS, konieczny jest kontakt z Bankiem.
Pytania i odpowiedzi
Pobranie i korzystanie aplikacji Nasz Bank jest bezpłatne. Nawiązuje ona jednak połączenie z Internetem i należy sprawdzić jakie opłaty nalicza operator sieci komórkowej za transmisję danych.
Tak, aplikacja łączy się z bankiem przez Internet.
Użytkownik może aktywować aplikację na maksymalnie czterech urządzenia jednocześnie. Należy jednak pamiętać, że zalogowanie się na jednym urządzeniu spowoduje zakończenie sesji na wszystkich pozostałych.
Informacje można odczytać w systemie bankowości internetowej Ustawienia -> Kanały dostępu i urządzenia -> wyświetlone są nazwy urządzeń mobilnych.
Tak, w historii rachunku będą widoczne wszystkie transakcje wykonane w aplikacji Nasz Bank.
W przypadku zmiany telefonu na inny, należy na nim zainstalować i aktywować aplikację.
Poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (Ustawienia -> Kanały dostępu i urządzenia -> Usuń urządzenie).
W przypadku utraty np. telefonu, należy w serwisie bankowości internetowej usunąć powiązane urządzenie (Ustawienia -> Kanały dostępu i urządzenia -> Usuń urządzenie).
Ustalenie kodu e-PIN odbywa się w momencie aktywacji aplikacji, lub z poziomu Ustawienia à Zmień e-PIN.
Kod e-PIN jest znany tylko i wyłącznie użytkownikowi aplikacji, nie jest nigdzie rejestrowany i nie ma możliwości jego przypomnienia. W sytuacji, gdy nie mamy włączonej mobilnej autoryzacji i logujemy się do systemu bankowości internetowej hasłem z SMS należy usunąć urządzenie mobilne w bankowości internetowej i ponownie aktywować aplikację. Natomiast jeśli mamy włączony sposób autoryzacji na autoryzację mobilną, wówczas należy zgłosić się do banku w celu zmiany sposobu autoryzacji na hasła SMS.