Reklamacje i skargi

Pracownicy Banku Spółdzielczego w Kalwarii Zebrzydowskiej dokładają wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi oraz oferowane produkty spełniały rynkowe standardy w tym standard WCAG, a obsługa Klienta była zawsze na najwyższym poziomie.

Jeśli jednak nie jesteś zadowolony ze świadczonych przez nas usług,  poziomu dostępności lub znajdujący się w naszej ofercie produkt nie spełniał Twoich oczekiwań możesz składać reklamacje i skargi w jednej

z poniższych form:

  • pisemnej pocztą tradycyjną kierując pismo na adres siedziby Banku: ul. Jagiellońska 2, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska,
  • ustnej – telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty Klienta w placówce bankowej, przy czym przyjęcie reklamacji w formie ustnej wymaga potwierdzenia jej złożenia na formularzu reklamacyjnym,
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: bank@bskalwaria.pl lub na adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-28255-71148-HCBCT-29,

Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji i skargi pamiętaj, aby kierowane przez Ciebie zgłoszenie zawierało niezbędne dane wskazane w informacji dostępnej poniżej do Instrukcji rozpatrywania skarg i reklamacji oraz reklamacji kartowych w Banku Spółdzielczym w Kalwarii Zebrzydowskiej

Informacja o zasadach składania i rozpatrywania reklamacji oraz skarg w Banku Spółdzielczym w Kalwarii Zebrzydowskiej.pdf

Reklamację lub skargę możesz również złożyć przez pełnomocnika, który będzie dysponował prawidłowo sporządzonym pełnomocnictwem.

Zgłaszanie reklamacji i skarg możesz dokonać na jednym z poniższych formularzy.

Formularz skargi.pdf
Formularz reklamacji.pdf
Formularz reklamacji karty.pdf