W Banku Spółdzielczym w Kalwarii Zebrzydowskiej wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości.
Dostępność to dla nas konkretne działania, w tym m. in.: zrozumiałe umowy, czytelna bankowość elektroniczna i strona internetowa oraz udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.
Chcemy, aby każdy Klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty. Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online.
Zmiany te są zgodne z naszymi wartościami: doskonaleniem, praktycznością i otwartością.
- Deklaracja dostępności
- Deklaracja dostępności Internet banking interfejs standardowy
- Deklaracja dostępności Internet Banking interfejs mobilny
- Deklaracja dostępności Aplikacja mobilna Android
- Deklaracja dostępności Nasz Bank Junior Android
- Deklaracja dostępności Aplikacja mobilna iOS
- Deklaracja dostępności Nasz Bank Junior iOS
- Deklaracja dostępności ATM w bankomatach SIGMA ST400 evo


